Bestellen bij de AEDshop

Hieronder een overzicht van de meest gestelde vragen over het bestelproces en uw bestelling.

Kan ik een factuurreferentie doorgeven?

U kunt een factuurreferentie doorgeven in de winkelwagen.

Vul uw referentie in bij ‘Uw commentaar’. Zie onderstaande afbeelding:

Wat te doen bij mislukte of geweigerde betaling

Kunt u de bestelling niet afronden vanwege een mislukte of geweigerde betaling? Neem direct contact op met onze klantenservice zij kunnen u verder helpen.

Wat zijn de betaalmogelijkheden?

AEDshop biedt u tijdens de bestelprocedure 3 mogelijkheden om te betalen:

  • Internetbankieren via iDEAL

Met iDEAL kunt u binnen Nederland, vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank. Als internetbankierder kunt u direct gebruik maken van iDEAL, zonder dat u zich daarvoor hoeft aan te melden. Deze betalingsmethode is geheel gratis!

  • PayPal (Mastercard en VISA)

Een tweede mogelijkheid is het betalen via PayPal. Deze betalingen worden direct uit onze webwinkel gedaan via een beveiligde verbinding naar PayPal Express Checkout. Vanuit hier kunt u gemakkelijk met een creditcard, zoals Mastercard en VISA, betalen.

  • Facturatie achteraf

Na ontvangst van uw bestelling ontvangt u van ons een factuur. Het verschuldigde bedrag kunt u dan binnen 14 dagen na factuurdatum overmaken op ons bankrekeningnummer. Vermeld hierbij duidelijk het bestelnummer (dit staat op de bevestiging van uw bestelling, die wij u per e-mail toesturen).

Bankgegevens:

Rabobank
IBAN nummer: NL92 RABO 0310 8943 60
BIC Code: RABONL2U

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Wanneer u voor 15:30 uur bestelt, wordt de bestelling de volgende werkdag bij u afgeleverd (mits het product op voorraad is).

U ontvangt een mail met een track & trace code zodat u het pakketje kunt volgen.

Hoe weet ik of mijn bestelling bij jullie is binnengekomen?

Zodra uw bestelling is geplaatst, ontvangt u een orderbevestiging van de AEDshop in uw mailbox.

Geen mail gehad? Controleer de spambox van uw mailaccount.

Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

Iets wijzigen in de bestelling? Dat is geen probleem.

Neem na het plaatsen van de bestelling direct contact op met onze klantenservice, dit kan middels de telefoon (0118-726071), mail (info@aedshop.nl) of chatfunctie op onze website.

De bestelling annuleren? Dat is mogelijk.

Zolang een bestelling nog niet is verzonden, kan de bestelling gemakkelijk worden geannuleerd. Neem hiervoor ook contact op met onze klantenservice en houdt uw ordernummer bij de hand.
Is de bestelling al onderweg? Bel direct onze klantenservice, zij kunnen de bestelling tegenhouden bij onze koerier UPS.

Kan ik bij jullie op rekening bestellen?

Vaste klanten, grote bedrijven en overheidsinstellingen kunnen bij ons op factuur bestellen.
Na ontvangst van uw bestelling ontvangt u van ons een factuur. Het verschuldigde bedrag kunt u dan binnen 14 dagen na factuurdatum overmaken op ons bankrekeningnummer.

Heb ik een account nodig om te bestellen?

Om een bestelling te plaatsen is een account niet nodig.

Toch kan een account zeker handig zijn, hierin heeft u in één oogopslag een overzicht van uw bestellingen en kunt u uw bestelling sneller afronden.

Hoe maak ik een account aan?

  1. Klik rechtsboven op inloggen
  2. Klik op account aanmaken
  3. Vul al uw gegevens in
  4. Klik op registreer
  5. Uw account is klaar voor gebruik

Hoe plaats ik een bestelling?

AEDshop.nl heeft een eenvoudige bestelprocedure. Wanneer u onze webwinkel bezoekt kunt u een product vinden door het zoeken in de categorieën of u zoekt via de zoekbalk.

Zoekfunctie AEDshop:

Heeft u uw product gevonden? Druk op ‘Koop nu’ om het product in het winkelmandje te plaatsen. Meer gedetailleerde informatie over het product kunt u vinden door in de categorie-overzichtspagina op de afbeelding van het product te drukken. U ziet dan meerdere afbeeldingen die u naar wens kunt vergroten door er met de muis overheen te lopen. Daarnaast is een uitgebreide omschrijving van het product en er zijn aanvullende gegevens op deze pagina.

Wanneer u op de ‘koop nu’ knop heeft gedrukt staat het product in het winkelmandje. U kunt het winkelmandje rechts boven op de pagina vinden. Druk op ‘Afrekenen’ als u door wilt gaan naar de kassa.
Winkelmand:

In de kassa kunt u uw gegevens invullen, of ervoor kiezen om in te loggen wanneer u reeds een account heeft. Uw adresgegevens worden in dat geval automatisch ingevuld om u tijd te besparen bij vervolgaankopen.

Kies een betaalwijze en controleer uw bestelling. Wanneer u vervolgens aanvinkt dat u akkoord gaat met de bestelling kunt u drukken op ‘Afrekenen’. De bestelling is geplaatst. U ontvangt een e-mail met de bevestiging van de bestelling.